Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Natalia Siwiec dla polskiej marki PLNY LALA
Kobieta
10 książek na wakacje dla miłośników mody
„Coco Chanel. Legenda i życie” Justine Picardie Misternie skonstruowany portret Coco Chanel obejmuje nie tylko burzliwe związki, z których była Czytaj więcej …
Kobieta
Aktywne wakacje – zasady samopomocy przy ...
Każdy rodzaj aktywności fizycznej obarczony jest ryzykiem urazów bądź kontuzji w obrębie układu ruchu. W równym stopniu narażone są mięśnie, Czytaj więcej …
Kobieta
Wszystko o LASAGNE!
Historia lasagne sięga jeszcze czasów starożytnych. Prawdopodobnie to Rzymianie są autorami tej potrawy. Co ciekawe, samo słowo lasagne pochodzi z Czytaj więcej …