Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Wywiad z autorem „Wszechświatów”
20 sierpnia odbyła się premiera książki „Wszechświaty” Leonarda Patrignani. We Włoszech książka stała się bestsellerem, prawa do niej zakupiły m.in. Czytaj więcej …
Kobieta
OCZY NA URLOPIE
Wyczekiwany wyjazd na wakacje powinien być przyjemnością i czasem beztroskiego relaksu. Jednak podczas odpoczynku nie zapominajmy o tym, że uroki Czytaj więcej …
Kobieta
Kolekcja ready-to-wear oraz torby Victorii Beck...
Dobra wiadomość dla wszystkich fanek ready-to-wear i toreb Victorii Beckham: kolekcję brytyjskiej projektantki będzie można nareszcie kupić w Polsce, wyłącznie Czytaj więcej …
Kobieta
Jak zachować zdrową skórę w czasie chłodów? Poz...
Wraz z ekspertem przygotowaliśmy 10 ważnych wskazówek, jak właściwie zadbać o skórę jesienią. Zobaczcie naszą jesienno-zimową checklistę! Rady przygotowała Anna Smolińska, Czytaj więcej …