Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Współpraca MAC i Proenza Schouler
Kobieta
Żegnamy Joannę Chmielewską
Życie (nie) całkiem spokojne, wydawnictwo Klin, cena 49,99 zł Wszystko czerwone, Krokodyl z krainy Karoliny, Całe zdanie nieboszczyka, Wszyscy jesteśmy Czytaj więcej …
Kobieta
Cera marzeń – czyli jak dbać o skórę?
Na to, jaki rodzaj cery posiadamy, wpływa wiele czynników – klimat, w którym żyjemy, płeć, stan naszego zdrowia, sposób życia Czytaj więcej …
Kobieta
Jak wygląda prostowanie zębów?
Najczęściej decydujemy się na prostowanie zębów ze względów estetycznych. Stłoczone zęby, zanadto wychylone, czy nie pasujące do siebie układy szczęki Czytaj więcej …