Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Cytryny, pomarańcze i inne cytrusy w kosmetykach
Barbara Kozioł, Kierownik Centrum Badań Bielenda opowiada o wykorzystaniu cytrusów w kosmetykach. W przemyśle kosmetycznym i w aromaterapii najczęściej stosowanymi Czytaj więcej …
Kobieta
Makijaż HD – poznaj jego sekret
Agnieszka Broda, stylistka wizerunku i dyrektor kreatywna Agnieszka Broda School of Make-Up jako jedyna do tej pory w Polsce prowadzi Czytaj więcej …
Kobieta
Marsala – kolor roku 2015 !
Marsala to bordo z delikatną domieszką brązu – odcień bardzo wyrafinowany i niejednoznaczny. Projektanci tak go pokochali, że pojawia się on Czytaj więcej …
Kobieta
Królują na wybiegach największych domów mody. S...
Poza tym okazuje się, że stylowe czapki damskie mogą być niezwykle ciekawym dodatkiem, który dyskretnie podkreśla nasz indywidualny styl, a Czytaj więcej …