Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Stroje kąpielowe od Gabi Gregg
Na blogu Gabi można zainspirować się różnymi propozycjami kreacji dla dziewczyn w rozmiarze większym niż 44. Do najnowszych styliacji blogerka Czytaj więcej …
Kobieta
7 istotnych zasad noszenia strojów erotycznych
Większość osób, które znam marzy (jedni mniej, inni bardziej skrycie) o zabawie w przebieranki. Można wcielić się w postać niegrzecznej Czytaj więcej …
Kobieta
Na urlop do europejskiej metropolii
Gaudi, Picasso i… Camp Nou Jednym z obowiązkowych punktów znajdujących się na liście turystów wybierających się do Barcelony jest Kościół Czytaj więcej …
Kobieta
Nie daj szans opryszczce
Droga zakażenia Wirus opryszczki przenosi się drogą kropelkową. Można się łatwo nim zarazić: gdy używamy tych samych naczyń, ręcznika lub Czytaj więcej …