Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Uważaj na ukryty cukier!
Fot. Shutterstock Nadmierne spożycie cukru może prowadzić do próchnicy, przewlekłego zmęczenia, bólów głowy, wahań nastroju, nadpobudliwości, oczywiście także nadwagi i Czytaj więcej …
Kobieta
Polecamy dobrą muzykę!
Sylwia Grzeszczak, Komponując siebie, cena 37,99 zł Sylwia Grzeszczak to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów – jednym słowem człowiek orkiestra… Czytaj więcej …
Kobieta
Tropikalne wzory w nowej kolekcji Marks & ...
Nic tak dobrze nie wprowadza w klimat lata jak kwiaty i tropikalne wzory. Wiedzą to dobrze projektanci Marks & Spencer, Czytaj więcej …
Kobieta
Pielęgnacja włosów – co robić, a czego unikać?
Jeżeli Twoje włosy są teraz w złym stanie, nie poprawisz ich kondycji w ciągu kilku dni. Jeśli natomiast podejdziesz do Czytaj więcej …