Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
STYL NAOMI WATTS
Na co dzień sięga po proste kroje i stonowane barwy. Jej casualowy styl to przede wszystkim spodnie-rurki, duże wygodne płaszcze Czytaj więcej …
Kobieta
Manicure hybrydowy idealny na lato
Popularny zabieg jest doskonałą alternatywą dla tipsów, utrzymuje się przez około 2 tygodnie i polega na nałożeniu na płytkę mieszanki Czytaj więcej …
Kobieta
TRENDY PROSTO Z WYBIEGU – POWRÓT OPASKI
12. POWRÓT OPASKI Jeśli nie do końca jesteś fanką romantycznych warkoczy i kwiatów we włosach, postaw na coś bardziej klasycznego Czytaj więcej …
Kobieta