Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Spódnica ołówkowa – poznaj jej możliwości
Spódnice na przestrzeni dziesięcioleci przechodziły wiele zmian. Ważną rolę w tym procesie odegrały sufrażystki, a z czasem także względy Czytaj więcej …
Kobieta
TRENDY PROSTO Z WYBIEGU – GOLD
7. ZŁOTO Jeśli zgodnie z wiosennymi trendami, także w swoim makijażu chcesz mieć metaliczne elementy – postaw na złoto. Świetnie Czytaj więcej …
Kobieta
One Teaspoon – ulubione jeansy gwiazd nareszcie...
Od dziś jest już dostępna również w Polsce, wyłącznie w warszawskim salonie Moliera 2. One Teaspoon nawiązują do mody streetwearowej. Czytaj więcej …
Kobieta
Love Story, romantyczna kolekcja Esotiq
Love Story to romantyczny i delikatny kierunek, w którym na pierwszym planie pojawiają się jasne odcienie: czysta krystaliczna biel, odcienie Czytaj więcej …