Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jesienne trendy z Atlantic
Moda na geometrię. Geometryczne wzory, odważne zestawienia kolorystyczne oraz eksperymenty z fakturami i strukturą to modowy powrót do lat 60. We Czytaj więcej …
Kobieta
5 KOBIET W KOSTIUMACH KĄPIELOWYCH, KTÓRE WSTRZĄ...
Annette Kellermann Na przełomie XIX i XX wieku jarzmo obyczaju trzymało się mocno, znacznie ograniczając plażową swobodę. Podczas gdy w Czytaj więcej …
Kobieta
Prostowanie włosów bez tajemnic
Dobry sprzęt to podstawa Na zakupie prostownicy nie warto oszczędzać. Słabej jakości sprzęt może uszkodzić, a nawet spalić włosy. Warto Czytaj więcej …
Kobieta
Diana i inne kinowe premiery
Czas na miłość napisany i wyreżyserowany przez Richarda Curtisa, specjalistę od komedii romantycznych (Cztery wesela i pogrzeb, To właśnie miłość, Czytaj więcej …