Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Wojna płci w łazience
Choć badania przeprowadzone przez instytut Opinion Research Corporation skupiały się głównie na sprawdzeniu nawyków związanych z korzystaniem z poszczególnych sanitariatów, Czytaj więcej …
Kobieta
Anna Jagodzińska i Tyson Ballou w kampanii Calv...
Ambasadorami nowej linii dodatków zostali: Anna Jagodzińska oraz Tyson Ballou. Amerykański model nieprzerwanie współpracuje z brandem od czterech lat, natomiast Czytaj więcej …
Kobieta
Sukienka dopasowana do Twojej sylwetki – ...
Stonowane kolory i uniwersalne kroje to bardzo bezpieczne wybory na każdą okazję, dlatego naszym wyborem jest dzianinowa, wygodna sukienka, która Czytaj więcej …
Kobieta
10 przykazań regeneracji włosów po lecie
Słońce, morska i chlorowana woda, wiatr… to wszystko niekorzystnie wpływa na stan i kondycję naszych włosów. W efekcie pasma po Czytaj więcej …