W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
– Wbrew pozorom lato to też czas na rajstopy. Niestety, większość kobiet, w czasie kiedy nie wyjeżdża na urlop, pozostaje w klimatyzowanych biurach, gdzie Czytaj więcej …
1. W supermarkecie kupuj zawsze najzdrowsze odmiany jabłek. Powód jest prosty. Tylko te najbardziej popularne odmiany zawierają najwięcej składników odżywczych. Czytaj więcej …
„Jestem przy Tobie”: Pani Katarzyno, po jakim czasie można myśleć o ćwiczeniach fizycznych przywracających sprawność? Katarzyna Trzpiel: Jeszcze niedawno po Czytaj więcej …
Potrzeba strachu jest zazwyczaj odpowiedzią na monotonię dnia codziennego lub potrzebę oswajania własnych emocji. Jak pokazuje sonda zrealizowana na próbie Czytaj więcej …