W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Dla zwolenniczek mrocznych klimatów marka Monashe przygotowała kolekcję ubrań, w których pierwsze skrzypce grają właśnie elementy skórzane. Płaszcze w militarnym Czytaj więcej …
Rubin przywraca energię i chęć do działania. Jest więc jak znalazł na te coraz krótsze i coraz chłodniejsze dni. Sukienkę Czytaj więcej …
Z pewnością wiesz, że dobór odpowiedniego stroju do konkretnej okazji to jedna z najważniejszych zasad kultury osobistej. Ale czy zawsze Czytaj więcej …
1. W supermarkecie kupuj zawsze najzdrowsze odmiany jabłek. Powód jest prosty. Tylko te najbardziej popularne odmiany zawierają najwięcej składników odżywczych. Czytaj więcej …