W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
zdjęcia: flaunt.com
Nowy faworyt wśród kolorów przedstawiany jest jako symbol oryginalności, pomysłowości i progresywnego myślenia. W tym roku sprawi on, że fioletowe Czytaj więcej …
Squash Początki gry związane są z Wielką Brytanią, a niektórzy brytyjscy zawodnicy do dziś stanowią światową czołówkę. Obecnie Czytaj więcej …
Conrado Moreno: Dagmaro, jesteś autorką i współautorką projektu, który nosi nazwę „Projekt egoistka” – myślę, że w naszej szerokości geograficznej Czytaj więcej …