W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Sportowa elegancja to jeden z najmodniejszych trendów, który proponują nam zarówno zagraniczni, jak i polscy projektanci. Lansuje go Karl Lagerfeld, Czytaj więcej …
Jak to zrobić? Zacznij wpływać na kondycję skóry nie tylko od zewnątrz, ale przede wszystkim od wewnątrz. Tylko wtedy na dłużej Czytaj więcej …
Lady Business Club Business Women Foundation, przy której działa także Lady Business Club, zaprasza do udziału w III Edycji Plebiscytu Lady Business Czytaj więcej …
Polacy są szczególnie podatni na depresje sezonowe jesienią i zimą, kiedy warunki pogodowe wpływają na nasze samopoczucie. Na szczęście niektóre Czytaj więcej …