Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Hot trend – dżinsowa spódnica na 6 sposobów
Wszystko zależy od wzoru i fasonu, po który sięgniemy. Można wybrać obcisłą ołówkową, mini, za kolano lub długą do ziemi. Czytaj więcej …
Kobieta
Mariusz Szymojko Ambasadorem marki René Furtere...
…bo każda z nas jest inna! Mariusz Szymojko, Ambasador marki René Furterer to doświadczony stylista fryzur. W swoim salonie na Czytaj więcej …
Kobieta
Produkty, które sprawiają, że szybciej się star...
Na pierwszym miejscu znajduje się alkohol. Im zdrowsza jest nasza wątroba, tym dłużej żyjemy i lepiej wyglądamy. To właśnie w Czytaj więcej …
Dieta
Sernik toffi z orzechami
Sernik toffi z orzechami Spód: 250 g ciastek typu Digestive 100 g masła, roztopionego Masa: 1 kg twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Czytaj więcej …