Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jak dbać o suche włosy
Kobieta
Skuteczny demakijaż – czym najlepiej oczyszczać...
Zacznij od oczu: delikatność na pierwszym miejscu Oczy są najbardziej delikatnym obszarem skóry, dlatego warto zacząć demakijaż od nich. Wybieraj Czytaj więcej …
Kobieta
3 stylizacje na długi weekend
Soczyste barwy jak pomarańcz to jeden z najgorętszych trendów tego sezonu! Właśnie dlatego nie mogło zabraknąć go wśród naszych propozycji. Czytaj więcej …
Kobieta
H&M zaprzestał produkcji ubrań z angory
H&M nie akceptuje sytuacji, w których zwierzęta są źle traktowane. Zezwala jedynie na wyroby z króliczej sierści, z gospodarstw Czytaj więcej …