Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Nie musisz się ciągle określać i wpisywać w tre...
To właśnie w wyniku nieustannych poszukiwań i kształtowania kobiety Parfois oraz tego, co ją definiuje powstała najnowsza kampania wiosna-lato 2018. Czytaj więcej …
Kobieta
Nieśmiertelna bardotka
Bardotka to usztywniany biustonosz z kieszonkami na wkładki modelujące, który odkrywa górną część piersi. To konstrukcja z odpinanymi ramiączkami, z Czytaj więcej …
Kobieta
Marta Grycan: widzę podobieństwo między moimi b...
Marta Grycan przyznała się, że widzi wiele podobieństw pomiędzy swoimi bliskimi a rodziną Kardashianów. Żona cukiernika Adama Grycana również planowała Czytaj więcej …
Kobieta
Bądź aktywna z PAT&RUB!
PAT&RUB oferuje serię naturalnych kosmetyków wyszczuplająco-ujędrniających NaturAktiv, które doskonale wspierają walkę z pomarańczową skórką i dodatkowymi centymetrami w udach i Czytaj więcej …