W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Do niedawna badania prenatalne były proponowane jedynie kobietom po 35. roku życia. Obecnie Polskie Towarzystwo Ginekologiczne zaleca wykonanie ich Czytaj więcej …
Makijaż permanentny to makijaż półtrwały. Polega na wprowadzeniu pod skórę za pomocą delikatnych igieł odpowiednich pigmentów. Sposób wprowadzania pigmentu przypomina Czytaj więcej …
Intryga małżeńska, Jeffrey Eugenides, wydawnictwo Znak, cena 39,90 zł Akcja tej książki rozgrywa się na przełomie lat 70. i 80. Czytaj więcej …
Emocjonujących lub ekstremalnych wrażeń szukamy częściej niż raz w roku. Co trzeci Polak lubi dostarczać sobie silnych doznań raz w Czytaj więcej …