W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Naturalne, czyli… – Zabiegi naturalne to te, w których staramy się opierać na własnym potencjale naprawczym organizmu. Wykorzystując wiedzę na Czytaj więcej …
W tym roku postanowiłyśmy zainspirować się Marilyn Monroe. Wszak czerwona sukienka to coś, co wiele z nas ma w swoich Czytaj więcej …
Taylor pojawiła się na wybiegu u Alexandra Wanga, Armaniego, Phillipa Lima, DKNY, a jej twarz pojawiała się w lookbookach Chanel Czytaj więcej …
Jak pokazują odpowiedzi respondentów badania „Walentynki 2018 według Polaków” udane święto zakochanych to wspólne celebrowanie ze swoją połówka – 33% Czytaj więcej …