W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Specjaliści do spraw żywienia tłumaczą, że 50 g ziarna sojowego zastępuje półtorej szklanki mleka krowiego lub 150 g wołowiny, tyle Czytaj więcej …
Przyczyną powstawania „naczynek” jest nieprawidłowa praca niewidocznych gołym okiem naczyń włosowatych, znajdujących się w brodawkach skóry właściwej. W warunkach fizjologicznych Czytaj więcej …
Niedobory żelaza obserwuje się nawet u 25 proc. kobiet spodziewających się dziecka. Zapotrzebowanie na ten składnik wzrasta w trakcie ciąży, ponieważ Czytaj więcej …