W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
W jej codziennych stylizacjach nie brak seksapilu. Chętnie podkreśla płaski brzuch i dekolt. Uwielbia dodatki: czapki, okulary i torebki to Czytaj więcej …
Dla matek i córek lubiących wszystkim się dzielić – wspólnymi chwilami, zabawami i oczywiście dodatkami – Parfois zaprojektowała idealne akcesoria. W kolorze koralowym Czytaj więcej …
Choć do końca marca jeszcze daleko, wiosenno-letnie trendy są już doskonale znane, a butiki modowe wypełniają propozycje na nowy sezon. Niezależnie Czytaj więcej …
Niezbędne elementy to: marynarki, koszule i krawaty, proste jeansy, krótkie spódniczki, swetry i blezery. Najlepiej w stonowanych kolorach z przewagą Czytaj więcej …