W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Według statystyk problemy dotyczące kręgosłupa wcześniej czy później dotkną nas wszystkich. Z badań epidemiologicznych przeprowadzonych w krajach uprzemysłowionych wynika, że Czytaj więcej …
Worldmaster 1888 „Lusso” Open Heart Mechanical to czasomierz, który przypadnie do gustu wielbicielom klasycznych zegarmistrzowskich rozwiązań i ponadczasowego, oryginalnego wzornictwa. Czytaj więcej …
Klasyczna mała czarna w luźniejszym wydaniu w połączeniu z nonszalanckimi dodatkami i wełnianym płaszczem, w kolorze pudrowego różu, to propozycja Czytaj więcej …