W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Początek urlopu, który planowałaś tak długo, zbliża się wielkimi krokami. Na plaży chcesz wyglądać idealnie, jednak ostatnie dni spędzasz w Czytaj więcej …
Filmowy Hobbit ma coraz mniej wspólnego ze swoim książkowym oryginałem, a coraz więcej z Władcą pierścieni Petera Jacksona, chociażby Orlando Czytaj więcej …
Genodieta to sposób odżywiania dostosowany do indywidualnego profilu genetycznego. Jadłospis ustalany jest na podstawie testów DNA, które wykrywają predyspozycje Czytaj więcej …
Obok nich w palecie odnajdziemy także brzoskwinię czyli Peach Echo, jasny czysty turkus (Limpet Shell) oraz szarość (Lilac Gray) która Czytaj więcej …