W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Nasze stopy na wakacjach W okresie wakacyjnym często oddajemy się swoim ulubionym zajęciom – uprawiamy sporty, więcej spacerujemy, spotykamy się Czytaj więcej …
Zielona baza dla cery naczynkowej i zaczerwienionej – redukuje zaczerwienienia i niedoskonałości, a skóra nabiera zdrowego koloru. Bazy z linii Free Czytaj więcej …
źródło: fashiongonerogue
Niezależnie do tego czy jesteśmy typem niestrudzonej globtroterki czy raczej królowymi nadmorskich cocktail-barów – istnieje przynamniej jeden wspólny mianownik dla Czytaj więcej …