W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
– Jestem zachwycony ponowną współpraca z Noemi – mówi Nabil Harlow, Dyrektor Kreatywny Balmain Hair – Ona w pełni uosabia Czytaj więcej …
Dziewczęca, delikatna, podkreślająca nogi sukienka w połączeniu z klasyką – ramoneską i czarnymi dodatkami stworzy bardzo miejski look, który świetnie Czytaj więcej …
Dwóch interesujących aktorów, Hugh Jackman i Jake Gyllenhall, dobry scenariusz i doskonała reżyseria – to składniki tego smakowitego filmowego dania. Czytaj więcej …
Najbardziej nowoczesne zabiegi laserowej korekcji wad wzroku pozwalają na wyeliminowanie nie tylko krótkowzroczności i dalekowzroczności, ale również astygmatyzmu czy starczowzroczności. Czytaj więcej …