W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Maska regenerująca Art of Skin to ,,ekologiczny dostawca piękna i zdrowia’’. Marka postawiła na naturę i wykorzystała niezwykłe właściwości pochodzącej Czytaj więcej …
Twórcy marki wierzą, że ogólnopolska skala i idąca za tym moc komunikacji mają siłę wpływania na otaczającą nas rzeczywistość. To Czytaj więcej …
1. Jeśli masz tendencję do mrugania podczas robienia zdjęć, wystarczy, że zamkniesz na chwilę oczy, a następnie powoli je otworzysz Czytaj więcej …
Pierwszym krokiem w walce z takimi zmianami jest konsultacja z dermatologiem, a następnie zastosowanie odpowiedniego leczenia. Gdy nie ma żadnych Czytaj więcej …