Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Natalia Siwiec: Ani Lewandowskiej nie jest potr...
– Myślę, że na pewno byłoby to bardzo ciekawe, gdybyśmy teraz zaczęły się wszędzie pojawiać razem i gdybyśmy planowały jakiś projekt. Czytaj więcej …
Kobieta
Jak zniwelować wrażenie ciągłego zmęczenia twarzy?
– Obwisłość powiek dolnych najczęściej nie jest spowodowana samą obwisłością skórną, a przepuklinami tłuszczowymi z oczodołu. Zabiegi operacyjne dotyczące powieki dolnej są w większości Czytaj więcej …
Kobieta
Rozszyfruj kolory – jaka bielizna pasuje do Two...
Dobór koloru bielizny do karnacji powinien rządzić się podobnymi prawami, jak dopasowanie reszty garderoby. Z pewnym wyjątkiem. Bielizna pozwala nam Czytaj więcej …
Kobieta
Cztery patenty na to, jak idealnie dobrać torebkę
1. Już nie musi pasować do butów Dawna zasada mówiąca, że torebka ma być dopasowana do butów już nie obowiązuje. Czytaj więcej …