W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Dlaczego sobotnich i niedzielnych? Otóż w te dni szczególnie zapraszamy do strefy Face&Look wszystkich pasjonujących się urodą. Będzie można spotkać Czytaj więcej …
Azteckie i indiańskie wzory oraz dodatki, a do tego zwierzęce nadruki przywodzące na myśl afrykańskie safari – tym wszystkim inspirowali Czytaj więcej …
Na sympozjum onkologów w San Francisco specjaliści zauważyli, że nawet co trzeci nowotwór związany jest z otyłością powstałą w wyniku Czytaj więcej …
Wbrew pozorom pranie biustonoszy to nie łatwe zadanie. Niestety kobiety często zapominają o delikatnej formie tej części garderoby, która wymaga Czytaj więcej …