Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Bawełniane torebki zawsze na czasie.
Prosta czarna elegancja Czarna torebka typu worek dobrze sprawdzi się na codzienne wyjścia do pracy, jak i na kolację do Czytaj więcej …
Kobieta
4 stylowe akcesoria dla każdej kobiety
Każdej z nas zapewne zdarzyło się wyjść z domu zapominając zegarka, bez którego czujemy się jak bez ręki, ulubionego pierścionka, Czytaj więcej …
Kobieta
Klubowiczka face&look Lena Olszewska zosta...
Znana i popularna TIK-TOK-erka LENA OLSZEWSKA została Ambasadorką marki VIPERA. VIPERA to jedna z wiodących firm kosmetycznych w Polsce. Czytaj więcej …
Kobieta
ĆWICZ! TE MIĘŚNIE ZAPEWNIĄ CI LEPSZY SEKS
Kondycja Nie chcesz chyba odpuścić w trakcie najgorętszych figli, bo złapała cię zadyszka albo kolka. Jeśli na co dzień nie Czytaj więcej …