Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Idealne stylizacjepo jednym przeciągnięciu
Prostownica Remington Plates S7412 ma unikalny system podwieszanych płytek, zapewniający idealne przyleganie podczas kontaktu z włosami. Technologia Cool Touch sprawia, Czytaj więcej …
Kobieta
Jesienny look według IsaDory
Najnowsza kolekcja IsaDory jest dla tych, którzy nie zamierzają ulegać ponuremu jesiennemu nastrojowi. Kolorystyka kosmetyków jest chłodna, a jednocześnie gorąca. Czytaj więcej …
Kobieta
JAK CZĘSTO MÓWIMY „PRZEPRASZAM”?
Marka Pantene prezentuje kolejną odsłonę prowadzonej na świecie kampanii „#ShineStrong”. Nowy film zwraca uwagę na spotykane wśród kobiet nieświadome Czytaj więcej …
Kobieta
W stronę Bali
Wyspa Bogów – tak nazywają Bali jej mieszkańcy. To wyznawcy hinduizmu, podczas gdy reszta kraju pozostaje muzułmańska. I choć Bali Czytaj więcej …