Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
POCHWAŁA CIAŁA
To, jak postrzegamy swoje ciało, może mieć większy wpływ na jakość naszego życia seksualnego niż nawet menopauza – donosi Journal Czytaj więcej …
Dieta
Wiosenne przesilenie, czyli jak walczyć z przew...
Więcej słońca, ale również deszcz, nieprzyjemny wiatr i burze – wiosenna aura to trudny czas dla zmęczonego zimą organizmu. Ekspozycja Czytaj więcej …
Kobieta
Perceive Soul – przepis na porozumienie dusz
— Aby stworzyć szczęśliwy związek i poczuć porozumienie dusz, trzeba przede wszystkim pielęgnować relację z ukochaną osobą. Gdy dbamy o Czytaj więcej …
Kobieta