Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Naomi Watts – nową ambasadorką marki L...
Nazwisko 46-letniej Watts podano podczas ekskluzywnej kolacji w gronie dziennikarek urodowych z całego świata. Aktorkę zapowiedział na scenie Cyril Chapuy, Czytaj więcej …
Kobieta
Walizka Miss pełna dodatków na japońskiej ziemi.
Uczestnictwo w Miss International Beauty Pageant to dla kandydatek nie lada wyzwanie, bowiem powinny zaprezentować się jak najlepiej w zróżnicowanych Czytaj więcej …
Fitness
Bieganie-czas-start!
Sport to zdrowie – od dawna wiadomo, ale co szczególnie daje nam bieganie? Biegając, zmniejszamy ryzyko zapadnięcia na wiele Czytaj więcej …
Kobieta
Jaglanka ze śliwkami kalifornijskimi i malinami
Składniki: ½ kubka kaszy jaglanej 100 ml jogurtu (lub mleka, mleka roślinnego) 8-10 śliwek kalifornijskich pokrojonych w paski 1 łyżka Czytaj więcej …