Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Marka Embryolisse ulubieńcem wizażystów i model...
Embryolisse to marka, która towarzyszy top modelkom każdego dnia. Ich cery są szczególnie narażone na stres i podrażnienie ze względu Czytaj więcej …
Kobieta
Czy wiesz, jak używać eyelinera?
Chcesz zabłysnąć, ale brak ci wprawy w malowaniu równych kresek na powiekach? Skorzystaj z naszych rad: – jeśli trzęsie ci Czytaj więcej …
Kobieta
Pstrąg jest pyszny i zdrowy!
Sałatka śródziemnomorska z pstrągiem wędzonym Składniki: 2 filety z pstrąga wędzonego, 2 jajka, 6 pomidorków koktajlowych, 1 zielony ogórek, 1 Czytaj więcej …
Kobieta
STYL CATE BLANCHETT
47-letnia australijska aktorka jest laureatką dwóch Oscarów: za drugoplanową rolę w filmie „Aviator” oraz za pierwszoplanową w Blue Jasmine. Mimo Czytaj więcej …