Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Poranna dawka pobudzenia, czyli chłodny pryszn...
Na samą myśl o chłodnym strumieniu wody na skórze tuż po przebudzeniu mamy ochotę krzyczeć i mówimy zdecydowanie nie? Niepotrzebnie! Czytaj więcej …
Kobieta
NOWOŚĆ: Lakiery SALLY HANSEN COMPLETE SALON MAN...
Sally Hansen wciąż biegnie na czele peletonu manicure’owych innowacji! Lakiery Complete Salon Manicure™, które pokochały miliony kobiet na całym świecie, Czytaj więcej …
Kobieta
4 aplikacje mobilne, które zadbają o Twoje dobr...
Nowoczesne aplikacje mobilne nie tylko dostarczą nam informacji, czy też ułatwią robienie zakupów albo płacenie rachunków, ale przypomną także o Czytaj więcej …
Kobieta
Skuteczna dieta bez błędów
Znasz przepis na super dietę i potrafisz konsekwentnie jej przestrzegać? Masz duże szanse, że schudniesz. Ale może się okazać, że Czytaj więcej …