Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Makijaż oczu w 5 minut? To możliwe!
L’Oreal Million Lashes – z tego nie rezygnuj! Podkreślone oczy to podstawa każdego makijażu. O ile cieniowanie, rysowanie misternych kresek Czytaj więcej …
Kobieta
Kawa w świątecznym wydaniu!
Kawa w bożonarodzeniowych tradycjach obecna jest od dawna. – We Włoszech, gdzie kultywowany jest zwyczaj rodzinnego spaceru na Pasterkę, przed Czytaj więcej …
Kobieta
Cytryny, pomarańcze i inne cytrusy w kosmetykach
Barbara Kozioł, Kierownik Centrum Badań Bielenda opowiada o wykorzystaniu cytrusów w kosmetykach. W przemyśle kosmetycznym i w aromaterapii najczęściej stosowanymi Czytaj więcej …
Kobieta
Jak zadbać o skórę po wakacjach?
Źródła problemów Wśród czynników, które najintensywniej oddziałują na naszą skórę w lecie, można wymienić promieniowanie ultrafioletowe UVA i UVB, przebywanie Czytaj więcej …