Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
W slow joggingu spalamy dwa razy więcej kalorii...
– Jest to aktywność, która nie obciąża stawów, mięśni i może ją uprawiać każdy, nawet jeżeli przez ostatnie 10 lat siedział przy komputerze i nic Czytaj więcej …
Kobieta
Jak wybrać odpowiedniego fryzjera?
Fryzura musi być przede wszystkim dobrana do kształtu twarzy. Odpowiednia stylizacja powinna korygować jej niewłaściwe proporcje. Bartek Janusz radzi, by Czytaj więcej …
Kobieta
SIŁA DELIKATNOŚCI
Na jakiej zasadzie działają peelingi, które nie powodują złuszczania skóry? Innowacyjność tzw. pelingów nieablacyjnych polega na odpowiednim połączeniu silnie działających Czytaj więcej …
Fitness
Topinambur na talerzu, homeopatia i Endomondo –...
Konsumenckie trendy przyszłości, na podstawie projektu THINKTANK „Smart Living”: Większość z nas poszukuje metody na lepsze i bardziej świadome Czytaj więcej …