Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
SEKRETY KOSMETYCZKI MADELINE POOLE, GLOBALNEJ A...
Pierwszym z faworytów Madeline jest żel do usuwania skórek Instant Cuticle Remover. Skraca czas potrzebny na wykonanie manicure, Czytaj więcej …
Kobieta
Znowu boli cię głowa? Wylecz zatoki!
Dlaczego to tak boli? Co tak właściwie sprawia, że problemy z zatokami powodują bóle głowy? – Przyczyną stanu zapalnego zatok Czytaj więcej …
Kobieta
Kampania A/W 2013 marki SiNSAY
Sesja SiNSAY odbyła się w Paryżu, niezmiennie pozostającym stolicą światowej mody, gdzie wśród urokliwych uliczek, klimatycznych kawiarenek, na Placu Pigalle i na Czytaj więcej …
Kobieta
RESERVED A/W propozycje dla mężczyzn
URBAN STUDIO Inspiracją do tego trendu jest mężczyzna żyjący na pograniczu miasta i natury. Ciepła, naturalna paleta barw inspirowana kolorami ziemi. Czytaj więcej …