Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jak farbować włosy latem?
Kobiety o ciemniejszym kolorze włosów nie powinny odświeżać koloru, ponieważ słońce może je zniszczyć. Brunetki, których włosy mają ciemniejszy pigment, nie muszą stosować Czytaj więcej …
Kobieta
Wywiad z autorem „Wszechświatów”
20 sierpnia odbyła się premiera książki „Wszechświaty” Leonarda Patrignani. We Włoszech książka stała się bestsellerem, prawa do niej zakupiły m.in. Czytaj więcej …
Kobieta
Co wiemy o rozstępach?
O tym, skąd się biorą rozstępy i jak z nimi walczyć, mówi kosmetolog Ina Grzech z RClinic w Warszawie, rclinic.pl Czytaj więcej …
Kobieta
Jak oprzeć się pokusie skosztowania kalorycznyc...
Tłuste wędliny, ciasta, żurek na bekonie, sałatki z majonezem czy pieczone mięsa. Lista potraw, które trafią na świąteczny stół jest Czytaj więcej …