Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Czas na nowości od Atlantic!
Atlantic Searamic: sportowa elegancja. Biel i czerń nigdy nie wychodzą z mody. Klasyczny, elegancki zegarek w monochromatycznej kolorystyce to ponadczasowa inwestycja. Czytaj więcej …
Kobieta
Ekspert odpowiada na Wasze pytania! Temat: włosy
Fot. Shutterstock Dziękujemy za każde zgłoszenie i za wszystkie Wasze pytania! Mamy nadzieję, że obszerne i profesjonalne odpowiedzi eksperta pomogą Czytaj więcej …
Kobieta
Jak prawidłowo wykonywać przysiady?
Jak ćwiczyć, aby efektywnie spalać kalorie i nie nabawić się kontuzji? Prawidłowe robienie przysiadów oznacza same korzyści. Zapobiega ewentualnym urazom Czytaj więcej …
Kobieta
Gwiazdy kochają parki Mr&Mrs Italy.
Połączenie modelu w stylu vintage z naturalnym, kolorowym futrem szybko podbiło serca fashionistów na całym świecie, a Czytaj więcej …