Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Boli cię kręgosłup?
Około 80 proc. Polaków skarży się na bóle kręgosłupa. Mało dbamy o mięśnie, które pomagają w zachowaniu prawidłowej postawy Czytaj więcej …
Kobieta
Zwariowana sesja Magdy Frąckowiak dla Vogue Japan
fot. Vogue Japan
Kobieta
DODAJ BLASKU SWOJEJ SKÓRZE
C-VIT Serum zawiera najbardziej stabilną postacią witaminy C (3-O-etylowy kwas askorbinowy), która dzięki zastosowaniu nanotechnologii jest odporna na utlenianie i Czytaj więcej …
Kobieta
Vanessa Bruno Athé – Paryski minimalizm
Marka założona została w 1996 roku przez modelkę Vanessę Bruno, która zamieniła wybieg na pracownię krawiecką i zajęła się projektowaniem Czytaj więcej …