Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Wakacyjna forma? Postaw na kawę
„Mała czarna” kojarzy się przede wszystkim z pobudzeniem i zwiększeniem koncentracji. Warto jednak pamiętać, że obok pozytywnego wpływu na kondycję Czytaj więcej …
Kobieta
MROCZNY MAKIJAŻ W STYLU GLAMOUR
Sztuczne rzęsy, graficzna kreska przypominająca pajęczynę, mocne konturowanie w ziemistym kolorze czy czerwone niczym krew usta – to tylko kilka Czytaj więcej …
Kobieta
EKSPERT W PIELĘGNACJI DŁONI!
Bogactwo składników aktywnych jak olejki, masła, witaminy, urea, d-panthenol, alantoina, gliceryna czy Hydromanil™ sprawiają, że kremy do rąk evrēe® posiadają Czytaj więcej …
Kobieta
Wyjątkowa Gwiazdka z Delia Cosmetics
W dziewięciu różnych wersjach zestawów, zawarto cieszące się największą popularnością produkty firmy, skomponowane w linie do pielęgnacji twarzy, ciała, makijażu Czytaj więcej …