Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Odkryj legendarną kolekcję Krem do włosów IL SA...
Formuła oparta na proteinach mleka i pszenicy w naturalny sposób poprawiaj nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość, połysk Czytaj więcej …
Kobieta
3 stylizacje w stylu Ellie Goulding
Piosenkarka jest zwolenniczką niezobowiązujących, nieco hip-hopowych stylizacji. W bardziej oficjalnych sytuacjach często porównuje się jej styl do Alexy Chung – Czytaj więcej …
Kobieta
LOFJU kolekcja spring/summer 2016
Inspiracją wiosenno-letniej kolekcji LOFJU były niezależne, pewnie siebie i spełnione kobiety. Żyjące w tempie wielkiego miasta, podróżujące do egzotycznych, odległych Czytaj więcej …
Kobieta
Romantycznie i wyjątkowo, czyli stylizacje ślubne
Po pierwsze… Szykownie, spektakularnie a może stonowanie i romantycznie? To pierwsze pytanie, jakie powinno się pojawić i to nie na etapie Czytaj więcej …