Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Podwójne oblicze Polaków. Aktywni w marzeniach,...
Polacy chcieliby ciekawie spędzać czas, ale zazwyczaj wolne popołudnie upływa im przed telewizorem. Co trzeci Polak, jak potwierdza sonda „Polacy- Czytaj więcej …
Kobieta
Świąteczna kolekcja H&M
Kobieta
Aktorka „M jak Miłość” Agnieszka Sienkiewicz op...
Aktorka pracowała jako niania po przeprowadzce z Mrągowa do Warszawy. Opiekowała się wówczas dziećmi reżyserki Weroniki Migoń. Twórczyni filmu „Facet (nie)potrzebny Czytaj więcej …
Kobieta
5 stylizacji z fokusem na metaliczne dodatki
Jeśli chcesz oprzeć swoją stylizację na połysku – ogranicz się do jednego, mocnego akcentu, a całą resztę wycisz delikatnymi kolorami. Czytaj więcej …