Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Ewa Szabatin projektuje dla Dody
Do projektantki zgłosiła się na trzy tygodnie przed występem. – Doda zapytała, czy zechciałabym jej uszyć rewolwerową kreację, bo w mojej Czytaj więcej …
Kobieta
DYNIA NA… CZYSTĄ SKÓRĘ!
Nawet doprowadzona peelingami do perfekcji skóra skłonna do wyprysków lubi nieprzyjemnie zaskoczyć latem i po wakacjach powstawaniem zaskórników i rozszerzonymi Czytaj więcej …
Kobieta
Zadbaj o gładkie ciało z depilatorem świetlnym ...
Wiosna to idealny moment, aby poddać swoją skórę nowej metodzie pozbywania się włosków. Czas, w którym ciało nie jest wystawione Czytaj więcej …
Kobieta
ZAUFAJ UV (czyli czy lampy w salonach manicure ...
Wybierając się do salonu stylizacji i pielęgnacji paznokci na manicure hybrydowy, zastanawiasz się, czy nie narazisz swoich dłoni na szkodliwe Czytaj więcej …