Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Wielkie wesele i obcy z głębin Pacyfiku
Wiele wesele zgromadziło tak wielu znakomitych – choć niekoniecznie młodych – aktorów, że mamy nadzieję, że przełoży się to na Czytaj więcej …
Kobieta
Vans x & Other Stories
Vansy zyskały nową szatę graficzną – czarne rozmyte kropki wyglądają prawie tak, jakby zostały namalowane akwarelami. W najnowszej kolekcji możemy Czytaj więcej …
Kobieta
NATURALNE SPOSOBY NA STRES
Stres jest wpisany w fizjologię człowieka i jak dotąd nie opracowano metody, która pozwoliłaby całkowicie wyeliminować go z codziennego życia. Czytaj więcej …
Kobieta
Jabłko – rajski owoc
1. W supermarkecie kupuj zawsze najzdrowsze odmiany jabłek. Powód jest prosty. Tylko te najbardziej popularne odmiany zawierają najwięcej składników odżywczych. Czytaj więcej …