Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Codzienny dotyk luksusu. Jak robi to Miss?
Ewa Mielnicka Miss Polski 2014, która w tym roku reprezentowała kraj na międzynarodowym konkursie Miss International Beauty Pageant w Tokio, Czytaj więcej …
Kobieta
Wielki trening fitness z Ewą Chodakowską
Ewa Chodakowska postanowiła razem z Wami pobić rekord świata w trenowaniu największej możliwej grupy w tym samym czasie i w Czytaj więcej …
Kobieta
Kenzo dla VANS na jesień/zimę
W kolekcji na jesień/zimę znajdziecie trzy wzory: tygrysa, chmury i światła w różnych odcieniach. Cena ok. 400 zł. Do czego Czytaj więcej …
Kobieta
3 stylowe looki do pracy
Na początek proponujemy zestawienie szarości z kolorem bordowym. Takie połączenie jest bardzo stylowe i nadal eleganckie. Koszula w mocniejszym kolorze Czytaj więcej …