Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Taurynowa energia w kosmetykach Soraya
Kosmetyki polecane są: • młodym, zapracowanym kobietom, które chcą aby ich skóra na powrót stała się promienna i wypoczęta. • Czytaj więcej …
Kobieta
Ortokorekcja – hamowanie rozwoju krótkowz...
Ortokorekcja jest jedną z najskuteczniejszych metod spowalniania lub hamowania postępu krótkowzroczności u dzieci. Pozwala w ciągu dnia widzieć prawidłowo, bez Czytaj więcej …
Kobieta
Orly i walentynkowe pazurki
Czerwień doda powabu, tajemniczości i rozpali zmysły. Idealne na tę okazję będą czerwienie Orly, od klasycznej, poprzez brokatową i perłową, Czytaj więcej …
F&L Testy
Już dziś zgłaszajcie się do Team Testów Face...
Team Testy Face&Look, bo o nich mowa, to wyjątkowa możliwość testowania produktów w gronie Waszych najbliższych. Każda z osób zgłoszonych Czytaj więcej …