Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
JAK POKONAĆ LĘK PRZED SZKOŁĄ
Skąd to się bierze? Choroba najczęściej nazywana fobią szkolną, skolionofobią lub didaskaleinofobią należy do zaburzeń psychicznych (cierpi na nią około Czytaj więcej …
Kobieta
Herbata pierwsza klasa
O podstawach wiedzy herbacianej rozmawiamy z herbartystką Katarzyną Kochańską. Dlaczego zimą warto pić czarną herbatę, a nie na przykład Czytaj więcej …
Kobieta
Nie taki straszny świąteczny sweter
W tym roku jednak nawet domy modowe skusiły się na odrobinę świątecznego szaleństwa. W swojej kolekcji na jesień/zima 2012 Proenza Czytaj więcej …
Kobieta
Kampania nowej marki SINSAY
Nowa marka kierowana jest do dziewczyn, które tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą. Pierwsza sesja odbyła się w Czytaj więcej …