Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Odchudzanie bez recepty
Leki, suplementy i ziołowe preparaty odchudzające działają na różne sposoby. Większość z nich hamuje łaknienie i ogranicza wchłanianie tłuszczów, niektóre Czytaj więcej …
Kobieta
4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspie...
– Sponsorowanie drużyn olimpijskich to promocja marki – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Igor Klaja, prezes spółki OTCF, właściciela marki 4F. – Nie powiedzieliśmy Czytaj więcej …
Kobieta
Zoom na kobalt
Kobieta
STREET STYLE według gwiazd – 4 stylizacje
Tej jesieni prym będą wiodły ciepłe kardigany, w szczególności te obszerne i asymetryczne, długością sięgające nawet kolan. Kolorystycznie zdominuje klasyczna Czytaj więcej …