Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Kasia Cichopek z warsztatami dla mam
Program szkoleniowy „Mamy sexy mamy” ma na celu wsparcie kobiet, które chcą być jak najlepszymi matkami, ale nie chcą też Czytaj więcej …
Kobieta
Pomarańczowe usta najważniejszym trendem w wios...
Makijaże modelek na pokazach największych projektantów mody wskazują wyraźny kierunek – minimalizm, ale z jednym mocnym akcentem. Fankom mocnego makijażu oka Czytaj więcej …
Kobieta
Zażywanie suplementów przez prawidłowo odżywiaj...
Zdrowy człowiek, stosujący zbilansowaną dietę, w której znajdują się produkty pochodzenia roślinnego, chude mięso, produkty zbożowe i mleczne, oraz woda, nie potrzebuje dodatkowego źródła Czytaj więcej …
Kobieta
Piękna niczym gwiazda Hollywood z Max Factor Li...
Na twarz nałożyłam nawilżający balsam, a następnie wklepałam opuszkami palców podkład Whipped Creme. Jego lekka konsystencja nie obciąża skóry i Czytaj więcej …